Breiz a gan 12

Breiz a gan 12

Contient : Messe bretonne en l'gonneur de sainte Anne, Chants de l'Ordinaire en breton (Kyrie-Gloria-Credo- Sanctus Pater-Agnus Dei... ) et cantiques bretons à Sainte Anne : D'or mamm Zantez Anna- Santez Anna, patronez vad-ltron Santez Anna, Chants pour la communion (De ut va Doue) l'action de grâce (Kaer ha plijuz meurbed) et I'Anjelus ; Textes bretons-français de la Messe Bretonne (Nag en braz hoh Ano ; Sell ouz an heol o sevel (Choral gallois de Pâques) Krouez an bed(choral gallois) ; On tad hag a zo en né (sur un choral gallois) ; Diredit, tud fidel (Adeste fideles) ; Gloar da Jezuz (choral gallois) ; War Raok (Choral gallois "Rachie") ; Nedeleg (Mélodie irlandaise) ; Kelou laouenn (Noël sur des thèmes gallois) ; tridal 'ra va halon (Répertoire gallois) ; Jerusalem (Stephen Adams) ; Da feiz hon Tadou Koz ; Anjelus Pask ; Evid Beva gand Levenez ; Spered Santel ; Kantik da zant Erwan ; trois chants pour une liturgie bretonne : Gloar da Zoue, Ra va krenv or feiz, Alleluia, meuleudi deoh !

Périodique

Breiz ha gan 12.pdf

“Breiz a gan 12,” Collections numérisées – Diocèse de Quimper et Léon, consulté le 25 avril 2024, https://bibliotheque.diocese-quimper.fr/items/show/10883.