Cantiques bretons et français des Soldats et Marins

Cantiques bretons et français des Soldats et Marins

Guerre
Cantiques bretons

Ce recueil contient : Angelus ; Ni ho salud gant karantez ; Evit ar venediksion ; Adoromp holl ; Var ar gommunion ; Elez euz ar baradoz ; Enn henor d'ar Galoun Sakr ; O Kaloun Sakr euz va Jezuz ; Kantik ar Baradoz ; Ann Ave, Maris Stella ; Ni ho salud, steredenn vor ; Kantik Itroun ar Zilvidigez ; Dallet oamp holl ha mezvet gant ar pec'hed ; D'hor Mamm Santez Anna ; Kantik pelerinet ar Folgoat ; Patronez dous ar Folgoat ; Dalc'homp d'hor Feiz ; 'Vit feiz hon tadou koz ; Les bretons à Lourdes ; Reine de l'Arvor, nous te saluons ! ; Chant des pèlerins bretons à Sainte Anne ; Sainte Anne, ô bonne Mère.

Editions Action Catholique Diocèse de Quimper et Léon

Partition

8N3_5_010.pdf

Collection

“Cantiques bretons et français des Soldats et Marins,” Collections numérisées – Diocèse de Quimper et Léon, consulté le 3 mai 2024, https://bibliotheque.diocese-quimper.fr/items/show/10385.